کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9185 | مشاهده و دانلود: 739178215 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/23 | اعضاء: 316616 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه تبلت در مدارس تهران

رییس مرکز آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش از ورود «تبلت» به صورت آزمایشی به برخی مدارس پایتخت خبر داد و گفت: چناچه به نتیجه نهایی درباره اجرای این طرح برسیم، تبلت به صورت آزمایشی وارد برخی از مدارس شهر تهران می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ یوسف نوری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس، طرح تبلت آماده و در جلساتی که با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شده، اجرای آزمایشی این طرح در مدارس تهران مورد بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: برای اجرای این طرح از کارشناسان حوزه دانشگاهی و آموزش و پرورش و همچنین معلمان حوزه هوشمندسازی مدارس کمک خواهیم گرفت و چنانچه نظرات مساعد باشد، اولین فاز طرح ورود "تبلت"به مدارس شهر تهران به صورت پایلوت اجرایی می‌شود.
نوری تصریح کرد: آنچه که مسلم شده، طرح ورود تبلت به شهر تهران کاملا آزمایشی اجرا می‌شود تا بازخوردهای آن را بررسی کنیم، چرا که نتایج جهانی این طرح را احصا کرده‌ایم، اما برای اجرای طرح در گستره بیشتر و تعمیم به همه مدارس، نیازمند اجرای آزمایشی آن در مدارس هستیم.
رییس مرکز آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش درباره درس "کار و فناوری" پایه ششم و الزام استفاده از کامپیوتر در این کلاسها نیز خاطرنشان کرد: اخیرا محتوای آموزشی این درس به صورت DVD آماده و به مسئولان حوزه فناوری استانها ابلاغ شده است تا محتوای کتاب به صورت الکترونیک در دسترس دانش‌آموزان قرار گیرد.
نوری خاطرنشان کرد: ورود کامپیوتر به کلاس الزاما به معنای هوشمندسازی نیست، اما آموزش و پرورش تلاش کرده تا کلاس‌های مدارس شهری پایه ششم را به داشتن حداقل یک کامپیوتر مجهز کند و در مدارس روستایی که تحت پوشش مجتمع‌های روستایی قرار دارند نیز این امکانات فراهم است و برای مدارس عشایر نیز از امکانات سیار استفاده می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12716 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/10/09 تعداد مشاهده: 1747
سافت گذر
نظرات بینندگان

رضا صدقی 1391/10/10 03:33
چه لزومی به پایه ششم ابتدائی بود؟! قبلا حدود پنجاه سال پیش، این پایه تدریس می شد(قدیمی ها به یاد دارند!)
اگر خوب بود، چرا برداشتند؟!! و اگر بد بود ، چرا دوباره تاوان آن را ، باید دانش آموز بپردازد!! مگر موش آزمایشگاهی!!! شده اند؟
مگر زیر ساختهای کلاس ششم( هوشمند سازی مدارس و ... ) در تمام کشور اجرائی شده بود!! (مگر با حرف وزیر، مدارس هوشمند می شوند؟)حالا در برخی مدارس( بخوانید همه مدارس) پولش را از والدین( به بهانه های مختلف!) می گیرند! ( انصافا پول گرفتن از مردم، هوشمند شده!!!)
احتمالا رو دستشان مانده، به بهانه رشد علم و .... می خواهند به دانش آموزان قالب کنند!!!
لا اقل درصدی پولش را از آموزش و پرورش و درصدی را از والدین، می گیرند!!!
روزگاری برنج بی کیفیت تایلندی! را با کوپن به قیمت تعادلی به مردم قالب می کردند!! ( چرا آن موقع مثلا برنج ایرانی نمی دادند؟)
پاسخ روشن است! برنج ایرانی همیشه خواهان دارد ! بالاخره باید سودی هم به واردکننده برنج تایلندی برسد!! و هم منت بر سر مردم!!!( آن موقع وارد کننده، درصدی از پول برنج را از دولت و درصدی هم از مردم می گرفتند!)
این قصه سر دراز دارد!!
علی خانه زر 1391/10/09 22:34
شانس ماس تا ما مدرسمون تموم شد هم 5شنبه ها تعطیل شد هم تبلت اومد تو مدارس
پارسا شکیبا 1391/10/09 13:01
به جای تبلت برای جمع آوری بخاری های نفتی بودجه بذارید ، کسی از نداشتن تبلت نمرده